Sevis apzināšanās Sajūtu līmenī (27h)

2. praktiskais Apziņas attīstības kurss
Sevis apzināšanās Sajūtu līmenī

Piekļuve Sajūtu līmeņa mācībām tikai pēc Fiziskā līmeņa apgūšanas un pārrunām ar pasniedzēju.

Kopējais līmeņa apgūšanas laiks ir 2 mēneši. 1-3. nodarbības apgūstamas 3 dienu laikā bez pārtraukuma.

1.nodarbība (3h36min)

– Mugurkaula ass iekustināšana.
– Kas ir sevis jušana?
– Priekš kam cilvēkam nepieciešams attīstīt apziņu? Kāpēc tas ir grūti?
– Problēmu risināšana iekšēji un ārējā vidē. kādas sekas abos gadījumos?
– Kurš pārvalda jūsu dzīves laiku?
– 3 veidu (līmeņu) “iekšējā balss”
– Kas ir – ES ESMU?
– Cik ātrs ir apziņas atkopšanas process?
– 7 un 9 elementu apziņas struktūras un par ko tās liecina?
– Kas ir informācija?
– Kas ir enerģija?
– Par pozitīvo un negatīvo, gaismu un tumsu.
– Kas ir dēmons?
– Apziņas struktūru hierarhija un funkcijas.
– Apziņas struktūru mijiedarbības likumsakarības.
– Apziņas vīrusi un ilūzijas.
– Kā rodas spoki un kas spokojas?
– Kā darbojas cilvēka sajūtas un sajūtu algoritmi?
– Par askētismu un atteikšanos no materiālā piesātinājuma – kad apziņa tam ir gatava?
– Kāpēc nevajag visiem skaidrot par apziņu un apziņas procesiem?
– Ko nozīmē pārstāt baidīties?
– Kas ir druīdi?
– Kādā gadijumā cilvēks savus dzīvības resursus spēs veltīt savu patieso mērķu realizācijai?
– Darbs ar enerģētiku. Savas enerģētikas sajušana un iespējas.

2.nodarbība (3h37min)

– Kapēc ir cilvēki kam nepieciešama kompānija?
– Par blokiem. Kas ir enerģiju bloķējošs elements?
– Enerģētiskās kvalitātes un ietekme uz fizisko ķermeni.
– Par enerģētikas programmēšanu.
– Apzināta pozitīvas sajūtas izraisīšana.
– Par iekšējā spēka meklēšanu un savas apziņas programmēšanu.
– Pārliecības dažādos apziņas līmeņos.
– Degradācijas process cilvēkam.
– Sajūtu uztvere ārpus fiziskā kermeņa.
– Ņemošā un dodošā funkcijas rokām.
– Par ātro ēteriskās struktūras uzlādi.
– Kā programmēt sevi sajūtu līmenī, lai iegūtu vairāk iespējas savā dzīvē?
– Kā jūs programmē no malas?
– Par ēterisko garšas uztveri.
– Fiziskā ķermeņa enerģētiskā piepildīšana.
– Darbs ar ētrisko struktūru un enerģētiku.

3.nodarbība (3h59min)

– Es Esmu stāvoklis. Kam tas vajadzīgs?
– Kas ierobežo cilvēka brīvību? Kāds sakars brīvībai ar sevis apzināšanos?
– Apkārtējo attieksme pret apziņas izmaiņām.
– Sistēmas provokācijas.
– Kapēc cenšamies visi viens otru ierobežot? Kad mēs pārstājam viens otru ierobežot?
– Par vadītāja kvalitātēm.
– Labs, ļauns vai vienkārši efektīvs?
– Par dzīves uzdevumiem.
– Kas dod iespēju manipulēt ar mums?
– Kāpēc zināšans ir jādod pakāpeniski?
– Dažādu kvalitāšu uztvere atšķirīgos apziņas līmeņos.
– Pirmelementu saikne cilvēka apziņu.
– Ko dod sinhronizēšanās ar zemi?
– Kāpēc ir svarīga dzīvesvieta?
– Kāpēc vienam cilvēkam kādi ārstnieciskie augi uzlabo veselību, bet citam tie paši augi nepalīdz?
– Zemes ritmu sajušana.
– Galvenā apziņas kanāla aktivizēšana.
– Par informatīvo plūsmu.

4.nodarbība (3h13min)

– Energoinformatīvo centru (čakru) sistēma un saikne ar apziņas procesiem.
– Par lineāro un spirālveida  plūsmu.
– Par asi un mugurkaula nozīmi cilvēka dzīvē.
– Kļūdainā izpratne par mīlestību un sirds čakru.
– Skolas simbola saikne ar apziņas struktūru.
– Avotiņa aizvēršanas sekas.
– Čakru diagnostika.  Rezultātu skaidrojumi. Ko nozīmē neatbilstība standartiem?
– Par aizsardzības algoritmiem.
– Kādā valodā runāt ar bērnu, lai neaprobežotu viņa pasaules uztveri pirmajos dzīves gados?
– Kad parādas egregoriālās brīvības iespējas?
– Kas tie tādi kas sēž uz pleciem cilvēkam un čukst padomus?
– Kas ir dievs? Un ko dievi spēlē? Kāda ir cilvēka loma šinī spēlē?
– Par gaismas un tumsas dieviem. Kāda ir to loma?

5.nodarbība (4h44min)

– Apziņas saikne ar veselību, pirmelementiem (stihijām) un likteni.
– Kam paredzēts “ES ESMU” stāvoklis?
– Kāpēc mēs neredzam savas pārliecības?
– Kā tiek potēti informatīvie vīrusi?
– Atšķirība starp slimošanu un veseļošanos.
– Kāpēc mēs nevaram atrasties ilgstoši “ES ESMU” stāvoklī?
– Kas ir veselība?
– No kā atkarīgs cilvēka enerģijas līmenis?
– Kas nepieciešams, lai cilvēks varētu mainīt savu likteni?
– Kas ir pirmelementi? Vienīgais veids kā cilvēks pirmelementus var iepazīt. Par pirmelementu rašanos.
– Pirmelementu nosacījums, pie kura cilvēks ir spējīgs aktivizēt augstāko līmeņu čakras.
– Priekšnosacījumi darbam ar savu virsapziņu.
– Pēc kādiem algoritmiem cilvēkam būtu jāformē saikni ar zemi?
– Pirmelementu funkcijas.
– Dzīvnieku pasaules apziņa.
– Kā pirmelementi caur cilvēka apziņu formē “šeit un tagad” stāvokli un realitāti?
– Kāpēc jāpaplašina apziņa?
– Kā apziņas procesi var atrisināt pat invaliditātes problēmas?
– Kā darbojas dziedināšana ar pozitīvām domām un emocijām, un kādas problēmas tā rada?
– Fiziskā ķermeņa un sajūtu atmiņa.
– Veselības uzlabošana atbilstoši dominējošajiem pirmelementiem.
– Vides un pirmelementu ietekme uz veselību. Sinhronizēšanās ar dabu.
– Tradīcijas un sinhronizēšanās ar egregoriem.
– Svētku būtība un jēga.
– Velis un Veļa valstība.
– Kas notiek ar cilvēku, ja viņš nesinhronizējas ar dabas procesiem?
– Savu pirmelementu identificēšana un pastiprināšana.

6.nodarbība (4h22min)

– Enerģētisko bloku tīrīšana.
– Pirmsdzimšanas perioda ietekme uz apziņas formēšanos.
– Mātes un vēl nedzimušā bērna saikne.
– Cilvēka dvēseles iemiesošanās process.
– Sajūtu identificēšana atrodoties mātes klēpī (regresija).
– Bērna dzimšana un emocionālais plāns.
– Par dabīgu uzturu un ilgmūžību.
– Savas mātes pieņemšana.
– Mīlestība un naids kā dzīves instrumenti.
– Kā darbojas enerģijas noplūdes mehānismi?
– Principi un process kā pieaug būtības masa un enerģētika.
– Kā noņemas energoinformatīvie bloki?
– Problēma vai attīstības iespēja? Kāpēc svarīgi rīkoties nekavējoties?
– Atšķirība rezultātos darbam ar enerģiju vai informāciju.
– Kāda pieredze nodrošina attīstību cilvēka būtībai?
– Vai ir labi atbrīvoties no negatīva?
– Kā cilvēki samazina savu vērtību un nozīmību šajā pasaulē?
– Par grūtībām pieņemt un mīlēt savu māti.

7.nodarbība (3h27min)

– Kāpēc apgūstam šīs zināšanas?
– Kāpēc strādājot ar sevi mainās draugu loks?
– Iekšējais konflikts – emocionālā un mentālā disonance.
– Kā pazūd interese?
– Čakras, frekvences, vibrācijas un vide. Kā uztvert sev piemērotu vidi un vibrācijas?
– Dabas bērns un debesu bērns.
– Kāpēc astroloģiskie aprēķini neatbilst cilvēka dzīvei?
– Kā mainām savu realitāti?
– Vai enerģētiski spēcīgs cilvēks ir arī apzināts cilvēks?
– Atkarība no tradīcijas, reliģijas un citām pārliecībām.
– Vai katram cilvēkam šodien ir brīvā griba?
– Pāra būtības piepildījums.
– Precīza čakru sistēmas diagnostika, pastiprināšana un skaidrojumi. Kam pievērsties dzīves laikā?
– Kas padara enerģētiku spēcīgāku vai vājāku atbilstoši katra čakru sistēmas specifikai.

*Pēc sajūtu kursa apgūšanas ir piekļuve “Spēka Elementu” semināram un “Naudas mācības” kursa 1. nodarbībai. Piesakies rakstot uz info@cilveki.com

Ja vēlies iegādāties video mācību kursu, raksti uz e-pastu: info@cilveki.com

Maksa: 270 EUR

*** Atsauksmes no skolas studentiem iespējams apskatīties ŠEIT ***